.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک ساروی سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران

اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشور عصر چهارشنبه در سواحل دریای مروارید نکا آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز ،  رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان نکا در مراسم آغاز به‌کار این اردوی ورزشی در بین ورزشکاران کشور، استانی و شهرستانی گفت: ‌شهرستان نکا از ظرفیت‌های فراوان ورزشی برخوردار است و تاکنون با تلاش ورزشکاران، اداره تربیت بدنی و هیئت‌های مختلف ورزشی این افراد شناسایی شده و به کارگیری شده‌اند.

عادل عالیشان افزود: با توجه به ورزش‌خیز بودن این شهرستان هنوز هم پدیده‌های ناشناخته‌ای در گوشه و کنار این شهرستان وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و پیگیر شناسایی و از ظرفیت‌های ورزشی آنان در میدان‌های مختلف بهره‌برداری شود.

رئیس اداره تربیت بدنی نکا با بیان اینکه در تابستان امسال ما تاکنون مهمان دو دوره از اردوهای تیم ملی بوده‌ایم، اظهار داشت: در این دوره از اردوی تیم فوتبال ساحلی کشور چهار ورزشکار نکایی به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشور دعوت شدند‌.

عالیشان افزود: این اردوها در سه مرحله انجام می‌گیرد که دو مرحله آن از 12 تا 21 تیر ماه جاری در تهران برگزار شد و مرحله سوم به احترام شادروان قدرت نوروزی بازیکن نکایی فوتبال ساحلی کشور از 24 تیرماه در سواحل مروارید شهرستان نکا آغاز می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: بازیکنان اعزامی مرحله نخست و دوم عزت الله نوروزی و مهدی حسنی و مرحله سوم مهدی آذری و مهدی داوودی هستند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران در این دوره از اردوی تیمی ابراهیم تقی‌پور است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 تير 1388
آقای استاندار محترم مازندران ، خبرنگاران محترم : چرا مجتمع تفریحی سد شهید رجایی و استخر تربیت بدنی داراب ساری تعطیل شد ؟! چرا مردم را به استخر اداره برق ساری راه نمی دهند ؟ مردم ساری نگرانند ؟! آیا به رئیس جمهور شکایت کنند ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.